Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wnioski w sprawie zmiany porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
4.
Złożenie ślubowania oraz wręczenie nauczycielom aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego.
5.
Wręczenie okolicznościowych dyplomów w związku z przyznaniem stypendiów Starosty Brzeskiego dla najzdolniejszych uczniów szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski.
6.
Wręczenie uczniom szkół ponadpodstawowych certyfikatów ukończenia staży zawodowych.
7.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Zarządu Powiatu Brzeskiego, Starosty Brzeskiego i zaproszonych gości.
8.
Sprawozdanie Starosty Brzeskiego z prac Zarządu Powiatu Brzeskiego w okresie od 26.06.2025 r. do 11.09.2025 r.
9.
Sprawozdanie Starosty Brzeskiego z wykonania uchwał Rady Powiatu Brzeskiego podjętych na sesji Rady w dniu 26.06.2025 r.
10.
Sprawozdania z prac komisji Rady Powiatu Brzeskiego w okresie między sesjami.
11.
Sprawozdania z działań podejmowanych na terenie Powiatu Brzeskiego w 2024 r. przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Nadzór Wodny w: Brzesku, Bochni, Proszowicach, Tarnowie, Krakowie, Limanowej i Nowym Sączu.
12.
Informacja o wynikach kontroli o podstawowym znaczeniu dla województwa małopolskiego przeprowadzonych przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie w roku 2024.
13.
Sprawozdanie z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku w 2024 r. oraz przedstawienie wykazu potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
14.
Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2024 dla Powiatu Brzeskiego wraz z wnioskami końcowymi i rekomendacjami potrzeb.
15.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał:
a)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej na 2025 rok,
b)
podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Brzeskiego na lata 2025 – 2040.
16.
Wolne wnioski, pytania i informacje.